PATIS EN FAMÍLIA 2024

Benvolgudes famílies,

Volem donar-vos les gràcies a totes les famílies que vau venir dissabte a col·laborar en la construcció dels nous espais del pati de l’escola.

Gràcies a la vostra ajuda, hem pogut crear uns espais meravellosos que els nostres infants gaudiran durant molt de temps. La vostra implicació demostra una vegada més la força i la solidaritat que caracteritzen la nostra escola 👏🏻.

També volem agrair especialment a l’AFA per oferir-nos un esmorzar deliciós, que ens va permetre recuperar forces i seguir treballant amb energia i bon humor. Va ser un matí ple de bona companyia i diversió, i no podem estar més contents amb el resultat aconseguit.

Sense vosaltres, tot això no hauria estat possible. Moltes gràcies per fer-ho realitat!

Amb molta gratitud🤩,

L’Escola.
Aquí en teniu un recull d’imatges.