LA CAPSA DELS MEUS TRESORS

Aquest curs 2023-24 hem començat la capsa dels meus tresors. Com bé ja sabeu és una activitat que serveix per desenvolupar l’expressió oral dels alumnes. Treballant prèviament el discurs a casa i amb unes pautes de valoració.

Aquest primer trimestre, la capsa dels meus tresors consistia en explicar un joc de taula que els agrades. Els alumnes de segon ens han fet una presentació de qui són, quin joc han portat, com se juga i les normes per poder realitzar les partides.

A més a més de treballar l’expressió oral i les exposicions davant del grup- classe ens ha servit per conèixer molts jocs diferents i poder fer un partida. També s’ha tret idees per treballar a les hores de racons mitjançant jocs que ens poden servir per desenvolupar diferents habilitats matemàtiques o lingüístiques.

Us deixem el recull de fotos.

LA CAPSA DELS MEUS TRESORS