EXPOSICIÓ VULCANÒLEGS INFO_B

Dimarts, 30 de novembre de 2021.

Els/les alumnes de 6èB realitzen una exposició dels volcans als nens i nenes de p-4. Ja que estem treballant els fenòmens meteorològics extrems ens hem fet experts en aquest tema.

Primerament, hem estudiat a fons la temàtica i hem buscat informació per elaborar tot tipus de material utilitzat a l’exposició: maqueta de les capes del planeta Terra (escorça, astenosfera, mantell i nucli), pòsters dels tipus de volcans segons la seva activitat (actius, dorments o inactius i extints), cartell Pop_up que mostra les parts d’un volcà (con, cràter, xemeneia, cambra magmàtica) i allò que pot expulsar (magma en forma de lava, fum, cendra, gasos, roques volcàniques, material piro-plàstic, etc) i maqueta d’un volcà que mostra l’erupció d’aquest en forma d’experiment amb molt realisme.

A continuació, em assajat la nostra exposició per a la posterior representació davant l’alumnat de p-4.

Finalment, va arribar el moment d’exposar i al petit públic molt va agradar.

L’elaboració d’aquest projecte ha esdevingut una experiència / vivència molt productiva i profitosa ja que em après molt gràcies al treball en equip.

* Escrit elaborat pels nens i nenes!!