EXPOSICIÓ CARTELL ACTIVITAT PLOGGING

FEM PLOGGING!

Dimarts, 24 de maig de 2022

Els/les alumnes de 6èB de cicle superior de primària hem enviat una carta formal a l’alcalde de Rosselló, Josep Abad Fernández, per fer-li la següent proposta: organitzar i realitzar una cursa de «Plogging» pels carrers i camins del nostre entorn amb l’ajuda dels habitants del poble.

Estem molt sorpresos i contents de que aquesta activitat hagi estat acceptada i de que el regidor de l’Ajuntament, Joan Andreu Urbano Fernàndez vingués en persona a comunicar-nos la notícia a l’escola.

Partint de l’efecte hivernacle i de l’escalfament global del planeta; els nens i les nenes han cercat informació, redactat, estudiat i reflexionat vers les causes, les conseqüències i les possibles solucions per fer front a l’actual crisi climàtica que estem vivint i que tant ens afecta.

Amb l’ajuda dels diferents suports digitals que ells i elles han elaborat, han realitzat diverses exposicions relacionades amb el projecte i han intentat transmetre els coneixements adquirits a la resta de l’alumnat de l’escola; tot proposant-los-hi la participació a l’activitat «Plogging, una iniciativa sostenible que combina exercici a l’aire lliure amb la recollida de deixalles del terra.