Tutorial 1 Activar @muntanyeta.cat

Benvolgudes famílies.

A continuació teniu un petit video-tutorial de com activar el compte de correu corporatiu de l’escola dels vostres fills i filles. Aquesta és una acció necessària i indispensable per començar a treballar amb aquest correu i rebre informacions. Recordeu també, que en breu començarem a treballar amb DINANTIA (aviat rebreu notícies) i que aquest serà el canal de comunicació oficial i ordinari del centre.

Aquest correu es tracta d’un correu únic i intransferible per a cada alumne/-a amb el mateix domini (alumne@muntanyeta.cat).

Aquest correu electrònic serà, a partir d’ara, el de contacte amb el centre/tutors i també el que utilitzarem per futures videoconferències i per treballar amb el Classroom quan sigui necessari.