Sortida Via Verda Terra Alta (6è)

El passat 10 d’abril, els i les alumnes de 6è vam fer una sortida a la Via Verda de la Terra Alta. A Bot ens esperava el Joan amb el seu pare, que eren els encarregats de l’empresa de lloguer de bicicletes http://bicisportsaubanell.com/

Ens van entregar a cadascú una bicicleta, un casc i una llum per poder passar sense perill pels túnels.

El recorregut va ser d’uns 23 km amb un paisatge molt agradable. Vam poder gaudir d’un indret molt bonic com és la Fontcalda, on vam esmorzar, les antigues estacions que anàvem trobant pel camí, túnels, ponts, etc.

A l’antiga estació de Benifallet vam parar a dinar, i seguidament ja vàrem continuar la pedalada fins a l’antiga estació de Xerta, on va finalitzar el trajecte i on vam entregar les bicicletes.

Va ser una sortida genial!

Des de l’escola animem a totes les famílies a potenciar l’ús de la bicicleta des de ben petits, així com també qualsevol mena d’esport i activitat física.