Setmana europea de la prevenció de residus

Hola Comunitat educativa!

Aquestes dues últimes setmanes de novembre (dins la Setmana Europea per a la Prevenció de Residus) estem treballant a l’escola un tema importantíssim per aprendre a cuidar millor el nostre planeta: la prevenció de residus.

Cada grup estable de l’escola, amb el/la seu/a tutor/a ha estat fent alguna activitat relacionada amb aquest tema. Us ensenyem algunes imatges de lo bé que ens ho hem passat fent-les.

A més, dir-vos que a l’escola hem creat una Brigada Verda formada per: dos/dues mestres, un/a o dos/dues alumnes de cada classe que seran els agents verds amb les següents funcions:

–              control del reciclatge i tancament de llums.

–              recollir propostes de la classe per cuidar el medi i l’entorn més proper.

–              anar a les reunions de la brigada verda.

–              traslladar les propostes de la brigada a la classe.

Agraïm especialment a les mestres de la Comissió Verda de l’escola, l’Alba i l’Aisha,  però també a tots/es els/les mestres i alumnes la feina feta. Una gran iniciativa i una molt bona feina!

Seguim construint un planeta millor!