Els alumnes de P4 treballem molt!

L’ALUMNAT DE P4 S’HO PASSA MOLT BÉ APRENENT

L’alumnat de P4 gaudeix molt amb les mates i les lletres. Aquí teniu un tastet de les activitats que realitzem a classe.

ELS NENS I NENES DE P4 ANEM A COLLIR OLIVES

Els nens i nenes de P4 hem anat a collir olives al camp del tiet de la Carla.

Primer vam posar la borrassa a sota de l’olivera. A continuació, vam collir les olives amb el rasclet. Per últim, les vam posar en una bossa per fer-les amb salmorra.

Ara les tenim a la classe i durant 10 dies anem canviant l’aigua fins que estiguin a punt per fer la recepta.

ELS NENS I NENES DE P4 GAUDIM AMB LA PSICO

Els nens i nenes de P4 fem psicomotricitat amb la metodologia Aucoutorier, de manera vivencial a traves de l’expressivitat motriu intentant connectar als infants a l’entorn que els envolta i als canvis que es produeixen a la natura. Aquesta manera beneficia el desenvolupament dels propis recursos de l’Infant i  l’ ajuda en el seu camí cap a l’autonomia.

A P4 INICIEM UN TALLER DE LECTURA

Us agrada la xocolata? Als infants de P4 moltíssim! Però no podem menjar sempre que volem…

Durant les properes setmanes descobrirem l’àlbum il·lustrat de “La Marta i la xocolata” a través d’un taller de lectura.