Dansa Escola

El proper dimarts 11 de juny els i les alumnes de 2n anirem a ballar a la Primera Trobada de Danses d’Escoles del Baix Penedès.

Dansa Escola neix de la inquietud dels Mestres de Música del Baix Penedès per a realitzar una activitat conjunta que aplegués diverses escoles de la comarca.

Pretenem treballar una sèrie de danses que, finalment, després del treball pertinent de cada escola, s’interpretaran conjuntament al pavelló del Club de Tennis Vendrell, espai que ha cedit l’ajuntament per a dur a terme l’esmentada activitat.

Tots els i les mestres implicats/des pensem que és molt important que apareguin iniciatives d’aquest caire a favor de la comarca, la música i la dansa.