I Trobada Dansa Escola

Avui, dia 11 de juny, els i les alumnes de 2n hem anat al Vendrell a la 1ª Trobada Dansa Escola.

Es tracta d’una jornada organitzada pels mestres de música de diferents escoles de la comarca.

Durant el curs cada escola ha assajat tres danses que avui hem posat en comú i hem ballat tots junts. Es tracta d’una dansa clàssica (Dansa Russa), un ball modern (Monckey Man) i un ball tradicional (El Patatuf). Abans de marxar, em pogut fer uns balls tots junts a dirigits per l’escola de dansa La Factoria.

Ha estat una experiència molt maca i enriquidora que esperem repetir els propers anys!

Més de 300 alumnes de set escoles del Baix Penedès participen en la primera ‘Dansa Escola’