Contes per la Igualtat amb la Cia. La Porta de fusta

Dijous 13 de maig, les membres de la Companyia de teatre LA PORTA DE FUSTA ens van visitar a l’escola.

Els/les alumnes de primària van gaudir de la representació de Contes per la Igualtat.

Van interpretar la història de la Concepción Arenal i la seva lluita contra el NO, la història de Marta la pagesa que feia oïdes sordes als comentaris dels altres, i la de l’Oriol al qui li agradava pintar-se les ungles.

El pas per la fantasia ens va portar a la realitat més propera, sense deixar de banda l’equitat, la representació de tots i totes en els petits detalls dels contes explicats.

Vam xalar molt!

Si voleu fer una ullada, aquí teniu els contes esmentats.

Un conte propi. Ed. Takatuka

Un tractor muy muy ruidoso. Ed.Cuento de luz
Visca les ungles de colors Ed.NubeOcho