Activitats de la Setmana de prevenció de residus

SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS

La setmana del 19 al 23 d’octubre varem celebrar a l’escola la SETMANA EUROPEA De LA PREVENCIÓ DE RESIDUS per prendre consciència de la necessitat de tenir cura del nostre planeta.

A partir d’ara cada classe tindrà els seus agents verds que formaran part de la brigada verda de l’escola per tal de  fomentar la sostenibilitat a l’entorn més proper.

Aquí us deixem un tastet de les activitats dels diferents cursos.

Com activitats per celebrar la Setmana Europea de Prevenció de Residus, els nens i nenes de 1rB hem fet instruments musicals amb materials de rebuig. També hem escollit el nostre representant de la classe en la Brigada Verda, encarregats de vetllar pel bon us de l’energia, de l’aigua, de que els residus estiguin ben classificats per reciclar després, que no hi hagi deixalles als patis…. A més, hem fet el logotip de la nostra classe pel representant.

A P4 hem celebrat la setmana europea de la prevenció de residus amb dues activitats molt interessants.

En primer lloc un escombriaire molt bufó ens va demanar ajuda per a classificar correctament els residus que li havien caigut de la bossa.

Per altra banda, varem realitzar psicomotricitat amb ampolles,  tetrabrics i taps. Vàrem xalar moltíssim