DELEGATS I DELEGADES DE LA NOSTRA ESCOLA

El passat dilluns 14 de maig vam tenir l’última reunió de delegats i delegades de l’escola. Durant tot el curs s’han pres decisions al voltant de l’objectiu del Pla Anual relacionat amb el bon tracte, la Lliga de futbol, les normes de convivència, el consum de llet o el tema transversal de l’any vinent; que, per cert, va sortir escollit “La tecnologia i els videojocs”, després d’una votació molt ajustada amb d’altres temes de màxim interès per l’alumnat.
En acabar l’última reunió es va atorgar a l’alumnat un “Certificat de Delegat” en reconeixement a la seva participació i implicació.
Moltes gràcies a tots els delegats d’enguany…
Roger Navarro (1rA), Aniol Garrido (1rB), Xavi Carreño (2nA), Dídac Castro (2nB), Pablo Martínez (3rA), Yun Rodríguez (3rB), Pol Rodríguez (4tA), Ainoha Pimienta (4tB), Ariadna Catalán (5èA), Joel Méndez (5èB), Aleix Castro (6èA), Nil Cots (6èB)
 …per la seva tasca tan ben duta a terme!