ORANGE THE WORLD

El passat 25 de novembre va ser el “Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones”.
L’organització de les Nacions Unides va iniciar una campanya contra la violència de gènere sota l’eslògan “No deixis ningú enrere: acaba amb la violència vers les dones… Llegeix més»

BON NADAL I FELIÇ ANY 2018

Un any més, a l’Escola Juan Ramón Jiménez de Martorell, hem creat una felicitació de Nadal ben especial.

Esperem que la d’aquest curs us agradi.

BON NADAL I FELIÇ ANY 2018!!!

XI CAMPIONAT ESCOLAR ESCOLAR D’ATLETISME

Com cada any, des del Martorell Atlètic Club animen a l’alumnat de la nostra escola a participar en el XI Campionat Local Escolar d’atletisme i X Cros Escolar.
Els continguts de les dues jornades atlètiques i el cros, així com els seus reglaments els trobareu a… Llegeix més»

CERTAMEN LECTURA EN VEU ALTA

El passat 14 de març, alumnes de la nostra escola van tornar a participar als quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta que es va celebrar a Sant Feliu de Llobregat. Aquest certamen té com a objectiu principal potenciar i promocionar la… Llegeix més»