VISITA A LA POTABILITZADORA I AL MUSEU DE LES AIGÜES

El passat divendres dia 5 de maig, els i les alumnes de 5è i 6è de primària vam anar a fer una visita a la potabilitzadora de Sant Joan Despí que és la que abasteix tota la zona de Barcelona i àrea metropolitana. Allà vam poder fer una visita complerta sobre el procés de potabilització de l’aigua i ens van donar informació molt interessant.

Després vam anar al museu de les aigües on vam fer un taller i una visita al museu. La visita va ser interactiva i vam poder tocar diferents màquines. També vam veure que hi havia més de 30 pous al voltant del museu.

Va ser una visita molt interessant perquè estem treballant l’aigua a l’escola i així podem ampliar els nostres coneixements i fer-nos més sensibles i respectuosos amb l’ús de l’aigua en els temps ens els que vivim.

Aquí en podreu veure les FOTOGRAFIES