TORNEM A PARTICIPAR EN LA JORNADA CLEAN UP DAY

Un any més tots els alumnes de l´escola hem articipat en la Jornada Europea de Neteja d´Espais Públics ” Clean Up Day “.És una campanya a nivell europeu que té lloc el mateix dia a travès de tot el continent , involucrant  una gran part de ciutadans. Aquesta acció ens dóna  una oportunitat única de conscienciar-nos i sensibilitzar-nos sobre aquest problema i ajuda a canviar el nostre comportament.

Els alumnes d´Educació Infantil van realitzar la neteja del parc de La Bals, els alumnes de Primària fins a 5è ho van fer al llarg del camí del Carol i els alumnes de 6è ho van fer , conjuntament amb els alumnes de l´institut , als voltants del riu .

“Avui hem passat un matí d’allò més productiu juntament amb els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO. Tres hores intenses de neteja del riu Anoia tots junts per posar el nostre gra de sorra en la neteja del planeta.Aquí teniu unes fotografies que us en mostren una part! ”