TALLERS DE COEDUCACIÓ A LA COMUNITAT DE GRANS

Amb la col·laboració de l’Ajuntament a l’escola estem realitzant una formació sobre Coeducació adreçada tant als alumnes com a professorat que s’ha dut a terme durant aquests dies d’abril i maig.

Cada comunitat, segons la seva edat, ha treballat el tema de la diversitat des de diferents punts de vista. Així, en la comunitat de grans, aquests tallers han estat enfocats a les diferents maneres de ser i sentir-se sense haver de definir-se pel seu sexe de naixement. Hem parlat de la diversitat, la pubertat i de com podem fer que tal de sentir-nos més a gust tal com som respectant les diferències i les opinions dels altres sense jutjar.

Han sigut molt enriquidors i participatius.

Us deixem les IMATGES de les diferents activitats fetes durant els tallers a la nostra Comunitat.