TALLER “ENS DIVERTIM LLEGINT”

Ahir dia 24 d’octubre des de la Fundació Josep Pla ens va venir a fer un taller la Mireia per fomentar l’ús de la llengua catalana a l’escola.

Des de la Comunitat de Petits fins als Grans van fer diferents tasques relacionades amb l’autor i al seu llibre autobiogràfic “El quadern gris”.

Així, Els Petits van gaudir d’una activitat plàstica. Els Mitjans, juntament amb l’alumnat de 3r van fer dos murals a mode d’escenari i els Grans des de 4t fins a 6è  van preparar una representació teatral del llibre de Josep Pla.

A última hora de la tarda ens van reunir tots i totes per gaudir de la representació.

Va ser una jornada diferent i compartida per tota la comunitat educativa.

Aquí s deixem l’ ENLLAÇ a les fotografies de les diferents activitats realitzades.