TALLER DE RÀDIO A 5è i 6è

Avui, ha vingut a l’escola un noi que forma part de l’empresa “la ràdio a l’escola” a ensenyar-nos i gravar un programa de ràdio amb els alumnes de 5è i 6è. Ha sigut un taller de dues hores on hem pogut gravar un programa de ràdio sencer amb tots els seus apartats i cadascú de nosaltres teníem un rol diferent: presentadors, redactors, cinema, trànsit, meteo, publicitat, etc….

Hem après més coses sobre la ràdio i em pogut veure l’equipament i el que ens fa falta per completar la nostra ràdio de l’escola.

Us deixem unes FOTOGRAFIES per tal que ho pugueu veure.