SORTIDA A RUBIÓ

Els i les alumnes de 5è i 6è vam anar a fer una visita al parc eòlic de Rubió el passat 15 de març.

El sentit de la visita va ser entendre millor el funcionament dels aerogeneradors donat que a l’escola estem estudiant les energies. L’empresa ACCIONA va ser l’encarregada de fer-nos aquesta visita i explicar-nos tot el funcionament del parc eòlic que consta de més de 30 aerogeneradors. També vam poder veure un d’ells per dins ja que els tècnics li estaven fent el manteniment.

Vam aprendre i així poder complementar els nostres coneixements amb els que treballem des de l’escola.

Aquí us deixem unes FOTOGRAFIES del dia.