PROJECTE DE LES GRANOTES A CI

El primer dia de curs de Cicle Inicial ens vam trobar uns alumnes molt especials a l’aula! Eren 5 petits capgrossos ! Vam començar a investigar sobre aquests 5 amfibis i com els hi podiem fer un millor hàbitat.

Així doncs, vam dibuixar com voliem que fos el seu hàbitat per després construïr una basseta entre tots.

Una vegada ho vam dibuixar en grups cooperatius, vam anar al parc del Patufet a buscar el material necessari (pedres, plantes aquàtiques i aigua de la pluja) per construir la basseta pels capgrossos.

Excursió al parc del Patufet a buscar el material per construir la bassa.

Un cop a l’escola, comencem a preparar el nou hàbitat pels 4 capgrossos i una petita granota.