NOVA CONVOCATÒRIA ERASMUS+ 2019

Aquest any la Comissió Europea ha convocat un nou concurs per a la presentació de projectes ERASMUS+ . La nostra escola ha presentat un nou projecte titulat ” Little gazes at great artwork “, projecte que coordinaríem amb la participació d´escoles de Bèlgica, Letònia i Lituània. Participarien tots els alumnes del centre , des de P3 fins a 6è. L´objectiu principal del projecte és treballar al voltant del patrimoni artístic europeu i la seva conservació, més concretament sobre la vida, obres i tècniques artístiques d´autors com Gaudí, René Magritte, Konstantinas Ciurlionis i Elita Palmatniece.

La resolució del concurs la coneixerem durant el mes de juliol. A veure si tenim sort !