M.K. CIURLIONIS : escoltem la seva obra

Durant la setmana del 16 al 19 de febrer , en les entrades i sortides del centre , escoltarem la música de  Mikalojus Constantinas Ciurlionis , músic i pintor lituà que tot l’alumnat  està treballant dins el programa ERASMUS+.

Malgrat la situació de pandèmia, tots els països socis continuem treballant conjuntament i aprofundint en el coneixement dels autors de cada país : Antoni Gaudí, René Magritte, Elita Patmalniece i M.K Ciurlionis. Podeu veure totes les activitats que estem fent en la web del projecte , a la qual podeu accedir des de la mateixa pàgina web del centre. Tots, alumnat i mestres , ens ho estem passant d’allò més bé i estem realitzant activitats molt interessants.