L´ESCOLA PARTICIPA EN UN NOU PROJECTE ERASMUS+

Benvolgudes famílies,

ens alegra enormement informar-vos que durant el mes de juliol ens han tornat a concedir un nou projecte ERASMUS+ financiat per la Comissió Europea. Aquest projecte tindrà una durada de dos anys i hi participaran tots els nostres alumnes junt amb alumnes d´escoles de Bèlgica, Lituania i Letònia. Treballarem al voltant del patrimoni artístic europeu, centrant-nos en un autor de cada país participant. Nosaltres farem conèixer Gaudí als alumnes dels nostres països socis i coneixerem artistes com René Magritte de Bèlgica, M.K. Ciurlionis de Lituania i E. Palmatniece de Letònia.

Durant aquest mes d´octubre ja tindrem una primera trobada a la nostra escola  amb mestres d´aquests països per formar-nos sobre l´ús de la plataforma E-twinning i començar a planificar totes les activitats que es portaran a terme durant el primer trimestre. Durant la durada del projecte anirem fent trobades de mestres en cada un dels països participants ,  al mateix temps que  farem mobilitats amb alumnes que estaran acollits en famílies durant els dies que duri la mobilitat. Aquests alumnes faran activitats conjuntes en cada una de les escoles que visitarem.

En les reunions d´inici de curs i altres que tindrem posteriorment us anirem informant de totes les actuacions i activitats que portarem a terme . L´anglès serà la llengua de comunicació entre els mestres i alumnes . La vostra col.laboració serà indispensable per aconseguir amb èxit els objectius que ens hem proposat.

Comptem amb tots vosaltres.