LA COMUNITAT DE GRANS EXPOSEM LES NOSTRES MAQUETES

Hola de nou!

Durant aquests dies, les i els alumnes dels grups B, C i D de la Comunitat de Grans, estem immersos en el projecte LES ENERGIES.  ⚡🌪🔥💧🌞

Una de les activitats que hem fet és la creació d’una maqueta d’un circuit elèctric. Cada alumne/a ha elaborat la seva pròpia maqueta on la imaginació a l’hora de crear-les ha estat immensa.  La veritat és que hi ha hagut molta varietat. Com ens han quedat “SUPERXULES” vam decidir fer una exposició al pati per tal que totes les classes de l’escola poguessin veure-les i nosaltres explica’ls-hi com les havien fet i com funcionaven.

El temps ens ha aguantat prou bé i tota l’escola ha pogut veure les nostres creacions. Ens ho hem passat “GENIAL” ensenyant-les.

Us deixem l’enllaç amb les fotografies de les maquetes i de l’exposició per tal que també des de casa les pugueu veure i gaudir-les. 😀😁😉

EXPOSICIÓ MAQUETES