I CURSA ESCOLAR 2023

Divendres 31 de març a la tarda, tindrà lloc la I Cursa Escolar on participaran tots els nens i nenes de l’escola, per categories. Les curses s’iniciaran a les 15:15h aprox. començant pels petits i petites de l’escola.

La cursa tindrà lloc dins del camp de futbol de Vallbona, la categoria de 6è i Sènior completaran el circuit per l’exterior d’aquest. És una cursa pensada perquè tothom hi pugui participar i passeu una bona tarda acompanyant als vostres fills i filles.

L’AFA proporcionarà les samarretes tècniques per a tots els infants, els familiars també teniu l’opció de demanar la samarreta, la qual té un cost de 10 € (no és obligatori l’ús d’aquesta per participar en la cursa).

És necessari que contesteu el formulari abans del 17 de febrer, tant si és sí com no.

Us esperem!