ESCOLA NOVA 21

Arranquem el curs amb una dinàmica proposada per als mestres de l’escola per crear la visió de centre. El curs passat vam realitzar una dinàmica amb tots els alumnes de l’escola i durant aquest curs realitzarem la dinàmica amb les famílies.

Tenir clar quina és la nostra raó de ser com a centre i què volem ser és la condició clau i necessària per poder establir plans de transformació i canvi en el nostre centre educatiu. La visió determinarà el full de ruta del procés de canvi que començarem a dibuixar posteriorment.

Construir una visió conjunta al nostre centre és una manera de començar a dibuixar i configurar el nostre somni en un futur, tot donant sentit als esforços que fem al centre per fer realitat el que volem ser.