ENS ESTRENEM…. TOT CANTANT PELS RACONS DEL POBLE.

Aquest dimarts ha tingut lloc el tradicional concert de Nadal. Estrenant format, les diferents comunitats de l’escola han anat interpretant poemes i nadales per les places més emblemàtiques de Vallbona.

Camells, ases, caganers i tota mena d’iconografia nadalenca n’han estat els principals protagonistes.

Finalment ens hem reunit tots junts a la plaça de l’església per continuar la festa tots plegats, donant per acabada la festa amb la interpretació conjunta de l’emblemàtica cançó “Happy Xmas” de john Lennon.

Durant les interpretacions no hi han faltat divertides coreografies, picarols, fanalets, banderoles i tota mena d’atrezzo  que ens ha permès disfrutar del concert amb tots els sentits.

Esperem que us hagi agradat!

De part de tota la comunitat educativa de l’Escola Josep Masclans us volem desitjar un bon Nadal i un feliç 2023 ple d’amor, alegria i il·lusions.