Els alumnes de 6è visitem l’Institut de Vallbona

Aquesta tarda els alumnes de 6è hem visitat l’institut que hi ha al costat de la nostra escola on els alumnes de 1r de l’ESO, juntament amb els seus professors, ens han ensenyat diferents espais que tenen amb tota mena d’activitats que realitzen allà. I no només nosaltres, també han assistit  els alumnes de 6è de les altres escoles que també el pròxim curs estaran allà.

Durant la visita ens han ensenyat una sala on tenen muntat un circuit on preparen el seu robot per participar el pròxim dissabte dia 21 en la First Lego League a Igualada. Després, hem visitat el laboratori on hem presenciat diferents experiments realitzats pels alumnes de l’insti. A continuació, en una altra aula hem pogut gaudir d’una representació teatral que estan preparant en el taller de teatre. L’última part de la visita ha estat a la biblioteca, allà, en grups de 4, ens han proposat fer un joc amb diferents proves i com 5 dels nostres alumnes les han superat els hi han donat una bossa de premi. Quins cracks!!!

Un cop acabada la visita ens han proposat fer un Scape-Room. Ens han dividit en grups diferents i ens han barrejat amb la resta d’alumnes de 6è, llavors cada grup ha quedat tancat dins una aula i, per poder sortir, hi havien de superar tot un seguit de proves… La veritat és que a alguns grups ens ha costat una mica, però al final hem sortit tots.

Ha estat emocionant i ens ho hem passat d’allò més bé tota la tarda. Molts de nosaltres anirem allà el pròxim curs i per acabar de conèixer bé la nostra futura escola, el pròxim dissabte 29 fan les jornades de portes obertes d’11 a 13.

No hi faltarem!!!

En aquest ENLLAÇ trobareu més fotos de l’experiència.