EL TREBALL DE LA COEDUCACIÓ AL CENTRE

« Conviure significa viure plegats i en bona relació. La convivència demana la formació integral de la persona i es fonamenta en els valors de la pluralitat, la participació democràtica, la inclusió social, la igualtat d’oportunitats, el respecte a la diferència, la gestió positiva de conflictes i la cultura de la pau.

Per educar en la convivència, cal posar l´accent en les relacions, en tot allò que ens uneix més que en les diferències.

L´escola és el reflex de la societat i , alhora, és un espai privilegiat on tots els ciutadans i ciutadanes adquireixen uns coneixements i uns hàbits de socialització i de relació amb els altres.»

És per això, que un dels objectius bàsics del nostre centre és ensenyar i aprendre a viure i conviure, i fomentar i liderar la convivència, tant a l´interior de l´escola com al seu entorn immediat.

Durant els darrers cursos escolars tot el personal del centre ha participat i participa en diverses formacions relacionades amb l´educació socioemocional i el treball de les emocions amb l´alumnat i el professorat , la coeducació, la inclusió i la gestió positiva dels conflictes. Així mateix s´ha creat una comissió per al treball de les emocions i la coeducació i ens hem marcat com a objectiu proper la creació d’una comissió de convivència on hi siguin representades famílies, mestres, alumnes i govern local.