COMUNITAT MITJANS

Hola nenes i nens de la Comunitat de Mitjans! 😆
Esperem que estigueu tots bé. US ENYOREM MOLT!

I pensant en tots vosaltres se’ns han acudit unes activitats molt xules que podeu fer al llarg d’aquesta setmana, fins dimarts vinent dia 21 d’abril.

Veureu que la Tina us proposa, entre d’altres coses molt divertides, construir un instrument. Doncs bé…ens agradaria molt veure’ls!
Per fer-ho podeu escriure un text o bé fer un mural explicant o dibuixant els passos a seguir (com quan vam fer la recepta), anomenant els materials que heu utilitzat…

Llavors podeu fer una foto amb l’instrument i l’escrit o mural i ens la envieu al nostre correu!

Estarem molt contents de rebre les vostres imatges i textos. Deixeu volar la vostra imaginació! Segur que ho feu GENIAL!

I per als nen/es de TERCER també us proposem…. La cacera fotogràfica.
Nois i noies de tercer, ha arribat l’hora de convertir-vos en caçadors i caçadores! No us espanteu, que no necessiteu cap escopeta, només us cal un mòbil per fer fotos o una càmera. El repte d’aquesta setmana és el següent: heu de fer fotos a les figures planes o amb volum que pugueu trobar a casa vostra. Per exemple, d’un quadrat, d’un rectangle, d’un cub, d’una esfera, etc. En total cadascú ha de passar-me deu fotos amb una bona varietat de formes geomètriques. Si us és possible, hauríeu d’indicar amb un cartellet el nom de la figura que esteu fotografiant i que surti a la imatge. Sigueu originals i investigueu bé, segur que trobareu més formes de les que trobar a primera vista!

Envieu les fotos a aquest correu electrònic: xplans@xtec.cat

Des d’ANGLÈS, l’Elena porta dies pensant en quines activitats d´anglès poden ser divertides per tal que feu a casa i ha tingut una idea que espera que us agradi. Vol que escolteu uns videos i en trieu un!

El que l´agradaria és que aprenguéssiu a cantar-la. Podeu fer-ho solets o aprendre-la amb alguna persona de la vostra família. Seria molt més divertit si la canteu amb algú de casa : pare, mare o germà/na.

Quan estigueu preparats graveu-vos en un video i envieu-lo al meu correu evallede@xtec.cat. Podeu cantar-la mirant la lletra, no importa. Us dono 1 setmana per preparar-ho i enviar-me´l. Em farà moltíssima il.lusió si ho feu i m´ho envieu. Després amb tots els vídeos que rebi li demanaré a la Tina fer un muntatge per penjar-lo a la web de l´escola. Serà molt divertit.

Opció 1: Action Song

Opció 2: Move and freeze

Us adjunto la lletra en anglès i el seu significat.