A L’ESCOLA, CELEBREM LA PASQUA

Ei, famílies!

Hem arribat al final del trimestre i per acomiadar-nos hem celebrat la Pasqua a l’escola. Així, durant el dia d’avui, hem fet tot un seguit d’activitats.

Durant el matí hem creat les nostres pròpies mones i hem anat a trobar els ous de Pasqua. Així, els Petits hem anat a buscar els ous al pati de la figuera, els Mitjans hem fet una recerca del tresor al pati de l’escola, i els Grans, al parc de les rampes, hem realitzat una Gimcana plena de proves per trobar la combinació del cadenat del cofre que el pirata Pocatraça havia amagat al parc amb els nostres ous. Quina barra!!!

Finalment, totes i tots hem pogut aconseguir els nostres premis i coronar les nostres mones que a la tarda plegats hem menjat al pati on també hem gaudit de les danses que els i les alumnes de 5è i 6è havien preparat per l’ Eramus.

Us deixem L’ENLLAÇ on trobareu les fotografies de les diferents activitats.

Ha estat un dia ple d’emocions que ens ha servit per tancar aquest llarg trimestre. Ara toca agafar forces.💪💪💪

D’aquí a poc més d’una setmana ens retrobarem.👋👋👋