EL CAMÍ A CASA, UNA ACTIVITAT DEL BIBLIOBÚS

Durant uns quants divendres, la classe de 3r i 4t hem participat en una activitat oferta pel Bibliobús, un laboratori de lectura anomenat “El camí a casa”.

L’activitat consisteix a parlar sobre llibres i com en ells ens expliquen històries, ens mostren diferents llocs del planeta i formes de viure. Així, a partir d’un conte on es detalla tot el que veu el protagonista fins a arribar a casa seva, parlem sobre allò que ens envolta de camí a casa.

L’activitat continua amb la cerca, en petits grups i  a diferents llibres de  pistes per resoldre uns mots encreuats i endevinar la paraula amagada “CAMINS”.

Finalment, amb material divers cada un de nosaltres hem fet el nostre camí cap a casa per compartir amb nens i nenes d’altres escoles que també han fet aquest laboratori.

Ara un cop fets els camins només queda que ens arribin els “CAMINS” que han fet els altres alumnes. Segur que seran molt creatius i originals. En l’enllaç de sota hi trobareu algunes fotografies de l’activitat i els nostres camins a casa.

IMATGES DE L’ACTIVITAT

Ara, dos mesos després, per fi hem rebut els camins fets per altres nens i nenes que han participat també en aquesta  activitat i hem creat un camí nou amb els dibuixos i cada participant ens hem emportat un a casa.

Si voleu veure les imatges les hem afegit a l’àlbum de l’activitat.