CELEBREM EL CARNESTOLTES A L’ESCOLA

Al llarg de tota aquests dies, les diferents Comunitats de l’escola, hem realitzat la setmana esbojarrada proposada per L’AFA.

Cada dia hem vingut guarnits i guarnides tot seguint les consignes que s’han anat proposant:

–          Dilluns: amb pijama

–          Dimarts: amb barret.

–          Dimecres: mitjó i/o sabata diferent.

–          Dijous: la cara pintada

–          Divendres: Vestits i vestides de vint-i-un botons.

Ha estat una setmana molt engrescada i divertida.

Per acabar-ho d’adobar, dijous, vam celebrar el DIJOUS LLARDER, i per comunitats, vam fer una sortida de matí pel nostre entorn. Així com també d’altres propostes molt divertides.

I…finalitzem aquesta setmana deixant volar la nostra creativitat, tot realitzant diferents antifaços i màscares que seran un bon complement per aquest dia que venim tots i totes tant mudats.

Aquí us deixem unes FOTOS!