Tret de sortida a la 2a fase del Projecte Pati

Dijous 30 de març, el Grup Motor va fer la primera trobada per seguir treballant en el Projecte Pati de l’escola. En el grup hi participen 21 persones (19 dones i 2 homes), que formen part de l’escola com a famílies, mestres o educadores de menjador. Aquesta primera sessió, va estar dedicada en primer lloc, a conèixe’ns i compartir mirades sobre el gènere i l’espai de joc. I en segon lloc, a consensuar les línies estratègiques del projecte, és a dir, els objectius que perseguim en aquest procès de transformació del pati de la nostra escola. Les properes sessions, estaran destinades a omplir aquests objectius de recursos i accions.

Aquestes són les línies prioritàries que varem consensuar:

– Reduir l’espai que ocupa el ciment per crear espais verds (àrea naturalesa i experimentació)

– Crear espais per a jocs de moviment i psicomotricitat diferents als actuals (àrea moviment i psicomotricitat)

– Crear espais per a un joc tranquil i d’intimitat amb materials naturals (àrea tranquilitat i intimitat)

– Crear espais per a l’experimentació (àrea naturalesa i experimentació)

Trobareu més informació al següent document.

GM