L’alumnat de 5è participa en el projecte “Fem una peli”

Els i les alumnes de 5è, hem començat amb el projecte “fem una peli”. Han vingut tres persones que es diuen: Sebastian, Carles i Francisco, per ajudar-nos a gravar i ha organitzar la peli.

El dilluns 1 de Març i el dimecres 3 de març vam gravar les pel·lícules. Nosaltres érem els actors i també els que organitzaven la pel·lícula. Cadascun de nosaltres teníem un encàrrec per tal que tot sortís a la perfecció. Hi havia les persones encarregades de l’attrezzo, els directors, els càmeres i els de la claqueta.

Cada classe ha fet 4 pel·lícules de diferent temàtica. Algunes d’elles són; “La vida del Senyor Gutiérrez”, “Un mal entès a l’escola”, “Invasió a la terra”, “El pallasso”, etc.
Ara hem d’editar els vídeos i després anirem a visualitzar totes les pel·lícules que hem fet nosaltres i les altres escoles. Serà molt divertit!.