L’alumnat de 4t Madagascar i Hawaii participa en el projecte Petits Talents Científics

Els nens i nenes de 4t Madagascar i Hawaii hem anat al Cosmocaixa per presentar el projecte sobre l’electricitat que hem treballat durant el segon trimestre.

Aquest projecte forma part de la iniciativa de Petits Talents Científics organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI).

La sortida al Cosmocaixa ens va permetre participar en un congrés científic i escoltar els projectes d’altres escoles. També vam fer una activitat de materials sorprenents i vam visitar l’exposició permanent del Cosmocaixa.

Ens ho vam passar molt bé!