Sisè coneix la història del Parlament de Catalunya

El 14 i el 15 de desembre del 2023, els nens i nenes  de 6è de l’escola Joan Miró de Barcelona vam anar al Parlament.

Primer vam sortir de l’escola, vam anar  a la línia  vermella i vam anar fins a la parada Arc de Triomf. Després vam caminar pel parc de la Ciutadella fins al Parlament.

Allà ens va rebre una persona que ens va donar una acreditació de diputat/da o portaveu. Vam anar per les escales vermelles i vam caminar fins a la porta de l’hemicicle (un grup no va entrar i l’altre sí, i després a l’inrevés) i allà ens van explicar la història del Parlament de Catalunya i moltes coses més.

Després vam fer una sessió d’investidura. Eren 4 grups parlamentaris, blau, vermell, groc i verd, ens vam ajuntar el grup blau i verd i en acabat vam votar. Van sortir la Mar i  el Quim presidents  amb 13 vots a favor i 12.

Ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé.

Leslie, Hugo, Paolo, Blai i Lucía