Sabeu qui és l’Espurna? La coneixeu? L’Espurna és la nova bestiola de foc del barri de Sant Antoni i ens ha visitat a l’Escola!

El passat 17 de març vam tenir la visita de l’Espurna a l’Escola Joan Miró. Durant tot el dia, ha estat exposada al pati de l’Escola i els infants l’han pogut conèixer i fins i tot, dibuixar.

L’Espurna neix en aquesta Festa Major després d’un any intens en el que les colles de foc i el barri s’han implicat de forma activa en la seva concepció i construcció. La nova bèstia infantil, construïda per David García, del Taller de Constructors de Fantasies, podrà llançar foc, aigua,
dolços i confeti. El seu nom ha estat escollit per votació popular i ha donat peu a que cadascú interpreti lliurement el gènere de la bestiola. Aquesta característica, i novetat entre les bèsties de foc, respon clarament al perfil d’un barri obert i lliure de prejudicis com és el de Sant Antoni.