Pol Nord, Fons Marí i Sabana participen al projecte “Fem una peli!”

El curs 2019-2020, l’alumnat de Pol Nord, Fons Marí i Sabana van participar al projecte “Fem una peli!”. El projecte es va realitzar entre l’octubre de 2019 i el novembre de 2020. El rodatge es va realitzar abans del COVID, per això l’alumnat no porta mascareta. La pandèmia ha fet que no es pugui realitzar la mostra, però ara, el projecte veu la llum a la pàgina web per compartir aquestes peces audiovisuals amb tota la comunitat educativa. Aquesta projecte ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona, el Consorci de Barcelona, el CRP de l’Eixample i la comunitat catalana de Webquest.

Els objectius de la proposta “Fem una peli!” són:

1. Donar un impuls a la creació audiovisual al centre, començant amb un primer “tast” que compta amb alumnes i mestres, per treballar conjuntament.
  2. Partir del coneixement que els nens i nenes ja tenen del mitjà i, de la complicitat amb el professorat, per fer les primeres passes de la realització audiovisual de manera pràctica. “Aprendre fent” és el nostre lema.
  3. Acompanyament en aquest procés des del principi i fer que acabi amb un producte final consistent en la creació de quatre vídeos per classe.

Al llarg de diferents sessions, l’alumnat ha treballat en equip per la creació del diàleg, el guió tècnic, les seqüències, les escenes, el decorat, l’atrezzo, la gravació… i han aplicat els coneixements apresos sobre els diferents tipus de plans.

Com veureu, hi ha 2 versions d’una mateixa història, fet per un equip tècnic diferent. Esperem que gaudiu de les pel·lícules!

6è Fons Marí

Un malentès a l’escola 1