L’Escola Joan Miró ha participat en un Erasmus + COEDU per promoure la perspectiva de gènere

L’Escola Joan Miró ha participat en un Erasmus + COEDU durant dos anys.  Hem realitzat tres mobilitats a Munic, a Goteborg i a Milà per promoure la perspectiva de gènere en centres d’educació infantil i primària, a través de l’observació de pràctiques europees juntament amb  l’Escola 9 Graons, l’Escola Gaia, l’Escola Mallorca, l’Institut, Escola Londres i l’Escola Ferran Sunyer i el centre de recursos pedagògics de l’Eixample.

L’objectiu d’aquestes mobilitats ha estat tenir més elements i reflexions per poder aprofundir en una educació incorporant la perspectiva de gènere. A partir de les observacions, recollides de manera objectiva i sistemàtica s’han estret les conclusions que ens han permès extreure les conclusions.

El passat dijous 17 de novembre va tindre lloc, al Centre Cívic Urgell, la Jornada de difusió del Projecte, on es van presentar les conclusions a tots el centre educatius de Barcelona.

Us compartim el vídeo de resum de la Jornada de difusió de l’Erasmus + del passat 17 de novembre