L’escola celebra la Festa del Pati el proper 31 de maig a les 16:30 h.

Vine a conèixer el Projecte del nou pati!

Festa del pati

Ha estat un curs intens, ple d’activitats al voltant de repensar el nostre pati.
L’alumnat ha aportat les seves idees a partir dels tallers i les activitats realitzades a les aules. El grup motor integrat per mares, pares, monitors, monitores, mestres i assessorat per les entitats CoeduAcció i CreArt hem recollit les propostes i els somnis de tota la comunitat, i ara, toca presentar-vos la proposta final.
Us convidem a gaudir a la Festa del Projecte Pati el proper dia 31 de maig de 16.30 a 18 h.
Podreu veure el plànol i gaudir d’un nou aire, amb espais de jocs i elements decoratius relacionats des d’una proposta coeducativa, creativa i integradora. També comptarem amb la participació dels grups de percussió de les mares (Mames Band the Cool) i de l’alumnat que amenitzaran la Festa.
L’alumnat de Educació Infantil (P3, P4 i P5), així com el de cicle Inicial (1r i 2n) s’hauran de recollir a les aules per baixar al pati amb les seves famílies.
Si algun nen o nena fa extraescolar aquella tarda i voleu que assisteixi amb la família a la Festa del Pati, haureu de parlar amb el monitor o monitora, el mateix dia, per tal que sàpiga quina estona hi serà amb vosaltres.
Us hi esperem a totes les famílies!

Grup motor del Projecte Pati