L’alumnat del tercer cicle vam anar al Teatre Lliure a veure l’obra ‘Per sempre’

El dijous 16 i divendres 17 de novembre, l’alumnat de 5è  (Tòquio i Lisboa) i el de 6è (Hawaii i Madagascar), vàrem anar al Teatre Lliure que està a la plaça Santa Margarida. Allà, vam gaudir de l’obra de teatre: Per sempre (Títol provisional). Aquesta obra anava d’uns capgrossos que volien canviar, eren la Cèlia, la Marta i la Noèlia.  Amb aquest espectacle la companyia va voler parlar de l’ús de les màscares i dels capgrossos al llarg del temps a la nostra cultura i festes populars, però, també reflexionar sobre alguns conceptes que apareixien al llarg de l’obra com ara la identitat, la transformació o l’eternitat.

Un cop finalitzat l’espectacle, vam anar a esmorzar al teatre Grec. Va ser un matí rodó.

Taller Bloggers (Lola, Hugo, Aran i Jan)