L’alumnat de 6è va al Canal Olímpic

El dia 29 de setembre, els alumnes de sisè vam anar al Canal Olímpic, situat a Castelldefels.

Les activitats que vam fer van ser: Paddle Surf i Canoa. Abans de fer-les, ens van explicar com s’utilitzava el rem per tal que ens poguéssim moure pel canal.

L’activitat de la canoa va consistir en fer un circuit d’1 km aproximadament. Ens vam endinsar en el canal, i els monitors/es ens van avisar en el moment de tornar a “port” per deixar les canoes i començar l’altra activitat.

Pel que fa el Paddle Surf, ens van dividir en dos grups de dotze infants, i ens vam col·locar sobre una taula de sis metres de llargada i un metre i mig d’amplada, i llavors vam remar uns dos-cents metres i ens vam tirar tots/es a l’aigua.

Finalment, vam tornar al “port”, vam guardar les taules i vam marxar amb l’autocar cap a l’escola.
Us recomanem aquesta sortida perquè va ser una experiència molt xula i divertida, i ens ho vam passar d’allò més bé!

Machu Picchu i Taj Mahal.