L’alumnat de 6è reflexiona sobre les Superilles dintre del projecte participatiu de l’Ajuntament de Barcelona.

L’alumnat de 6è ha participat en el projecte de les Superilles de l’Ajuntament de Barcelona, pensant que els hi agradaria que hi hagués a les superilles i com s’imaginen les places dels seus barris. En una segona sessió han elaborat unes maquetes dibuixant les idees dels infants. Totes les propostes quedaran recollides en un informe final del procés participatiu.

Podeu ampliar aquesta informació a l’article del diari Ara i a partir del minut 6:00 de l’informatiu de betevé: