L’alumnat de 5è practiquen la comprensió oral en anglès amb l’obra de teatre Frankenstein

El dimarts 9 d’abril, l’alumnat de cinquè Lisboa i Tòquio van assistir a l’obra de teatre: Frankenstein. Aquesta representació teatral era interpretada per un actor i una actriu de parla anglesa. Al llarg dels diferents actes, els infants presents al teatre, anaven interaccionant amb la trama. Va ser una magnífica manera de treballar la comprensió oral de la llengua anglesa i alhora de gaudir d’un clàssic del S XIX.