El Consell d’Infants coordina accions de millora per als lavabos de l’escola

A les reunions del Consell d’Infants es va fer palés que els lavabos de l’escola estaven bruts i descuidats, a més que estaven lletjos.

Cada assemblea va fer un llistat de normes i després es van posar en comú a les reunions del Consell d’Infants, sent aquestes les acordades:

1. MANTENIU ELS LAVABOS NETS.
  2. AGAFEU NOMÉS EL PAPER NECESSARI.
  3. PIQUEU LA PORTA ABANS D’ ENTRAR.
  4. JUGUEU AL PATI I NO AL LAVABO, ÉS  MOLT MÉS GRAN!

Per tal de conscienciar a l’alumnat de la responsabilitat de l’estat dels lavabos es van organitzar torns de neteja (neteja simbòlica de les parets) i accions de millora:

1r i 2n van picar les normes a l’ordinador.

3r han fet ambientadors naturals

4t han fet quadres i cartells

han realitzat sanefes decoratives

ha decorat els porta-rotlles.

Des d’aleshores, amb la implicació de tothom, els lavabos estan més nets, ens agraden més i ha millorat la convivència entre els nostres infants.