L’alumnat de 1r Cintes i menta visiten el Centre de recuperació d’animals marins
El dia 20 de març va començar la primavera i els infants de 1r vam anar al CRAM (Centre de recuperació d’animals marins). Vam poder observar que al CRAM tenen cura d’alguns animals marins trobats a les platges ( tortugues marines i aus marines) i ens van explicar moltes coses de les tortugues marines i […]
L’alumnat de 1r Cintes i menta visiten el Centre de recuperació d’animals marins Llegeix més »









