Oca i Parxís anem a veure l’obra de teatre en anglès: Pinocchio
L’alumnat de primer de primària, Parxís i Oca, vam anar a l’Ateneu Montserrat per gaudir de l’obra de teatre en anglès: “Pinocchio” de la companyia IPA. Va ser una gran experiència i molt interactiva, ja que alguns i algunes de nosaltres, vam pujar a l’escenari a participar amb els actors i actrius. Prèviament, havíem fet […]
Oca i Parxís anem a veure l’obra de teatre en anglès: Pinocchio Llegeix més »











