General

A l’Escola mengem fruita!

Un curs més, l’Escola compta amb el projecte “Pla de consum de fruita i hortalisses a les escoles”. Us recordem que durant una setmana al mes, els nens i les nenes, a l’hora de l’esmorzar disposen de fruita per al seu consum, per tal d’anar adquirint uns hàbits alimentaris saludables.

A l’Escola mengem fruita! Llegeix més »

Do, re, mi

Si teniu ganes d’escoltar i cantar la cançó “do, re, mi” de la pel·lícula The sound of the music, aquí teniu el vídeo. https://youtu.be/KFnw9jtLyRw

Do, re, mi Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut